Skip to main content

ΟΣΕ: Αλλάζει εικόνα στους σταθμούς με πρώτο μέλημα την καθαριότητα

Από τους σταθμούς ξεκινά η αναβάθμιση των υπηρεσιών του ΟΣΕ προς τους επιβάτες δίνοντας προτεραιότητα στην καθαριότητα των σιδηροδρομικών σταθμών.

 Ο Οργανισμός με απόφασή του που δημοσιεύτηκε στο Διαύγεια ενέκρινε την αύξηση της δαπάνης για υπηρεσίες καθαρισμού προκειμένου οι επιβάτες να απολαμβάνουν την αναμονή τους χωρίς δυσοσμίες και αντιαισθητικές εικόνες σκουπιδιών.

 Αν και οι σταθμοί καθαρίζονται καθημερινά, τόνοι σκόνης και καυσαερίων έχουν επικαθίσει εδώ και χρόνια σε διάφορες επιφάνειες, οι γραμμές είναι γεμάτες με σκουπίδια, γκράφιτι καλύπτουν τους περισσότερους τοίχους και γενικότερα η εικόνα στους σταθμούς όλου του δικτύου δεν είναι αθόλου ελκυστική.

 Έτσι ο ΟΣΕ ενέκρινε την αύξηση του κόστους της σύμβασης 7209/16.06.2016 που περιλαμβάνει το έργο «παροχή υπηρεσιών καθαρισμού στεγασμένων και υπαίθριων χώρων των σταθμών του σιδηροδρομικού δικτύου του ΟΣΕ». Με την υπ΄ αριθμ. 9033580/12.0.2019 απόφαση του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ εγκρίθηκε η αύξηση του κόστους της σύμβασης 7209/16.06.2016 που περιλαμβάνει το έργο «παροχή υπηρεσιών καθαρισμού στεγασμένων και υπαίθριων χώρων των σταθμών του σιδηροδρομικού δικτύου του ΟΣΕ» .

 Η επιπλέον δαπάνη ανέρχεται στο ποσό των 21.446,57 ευρώ ανά μήνα, φτάνοντας τη συνολική δαπάνη για υπηρεσίες καθαρισμού σε 229.494,46 ευρώ ανά μήνα. Η συνολική δίμηνη δαπάνη ανέρχεται πλέον σε 458.998,92 ευρώ χωρίς ΦΠΑ και 569.146,26 με ΦΠΑ 24%. Η ανωτέρω δαπάνη βαρύνει τον Τακτικό Προϋπολογισμό του ΟΣΕ έτους 2019.

Μαρία Μόσχου - www.movenews.gr  

Comments

Popular posts from this blog

Έφτασε η μέρα που ο Πειραιάς μετατρέπεται σε αφετηρία των δρομολογίων προς Αεροδρόμιο και προς Κιάτο.

1 η  Φεβρουαρίου 2018 Για τους επιβάτες, οι οποίοι μετακινούνται μεταξύ του σταθμού Κιάτο και του Αεροδρομίου, υπάρχει  μετεπιβίβαση  (χωρίς αναμονή) στο σταθμό Κάτω Αχαρναί, με πρόβλεψη για μετεπιβίβαση στο σταθμό Άνω Λιόσια, μετά την ολοκλήρωση των έργων από τον ΟΣΕ σύμφωνα με το δελτίο τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ http :// www . trainose . gr / unassinged /δελτίο-τύπου-30-01-2018-απευθειασ-δρομολογια/ Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δείξουμε στη λέξη μετεπιβίβαση, η χρήση της οποίας δεν είναι καθόλου τυχαία. Σύμφωνα με την εταιρεία, σε όλο το δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάρχουν ανταποκρίσεις αλλά μετεπιβιβάσεις. Μετεπιβίβαση λοιπόν και όχι ανταπόκριση γιατί με αυτόν τον τρόπο μπορούν να δικαιολογήσουν τις αμέτρητες φορές που ο κόσμος έχει παραμείνει στον σταθμό Κάτω Αχαρναί γιατί το τρένο από το αεροδρόμιο άργησε και δεν πρόλαβαν να πάρουν τρένο με προορισμό το Κιάτο. Τι εστί «Κάτω Αχαρναί»; Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Είναι ένας σταθμός χωρίς καμία υποδομή για αναμονή.

3 εικόνες ντροπής από το σταθμό Νερατζιώτισσα του Προαστιακού

Ενώ η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο κρατικός ΟΣΕ βρίσκονται σε  συνεχιζόμενη διαμάχη , οι επιβάτες του Προαστιακού της Αθήνας εξακολουθούν να λαμβάνουν κακές υπηρεσίες που δεν αρμόζουν σε μέσο μαζικής μεταφοράς μίας ευρωπαϊκής χώρας. Οι τρεις παρακάτω φωτογραφίες βγήκαν μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς σε έναν από τους σταθμούς του Προαστιακού σιδηρόδρομου με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση, την Νερατζιώτισσα. Πρόκειται ωστόσο για μία εικόνα που παραμένει απαράλλακτη εδώ και πολλούς μήνες ή και χρόνια χωρίς ποτέ ο διαχειριστής της υποδομής, ο ΟΣΕ ή η εταιρεία που πραγματοποιεί τα δρομολόγια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έχουν παρέμβει. 1.  Το ρολό που «κόβει» κεφάλια Κατά τον τελευταίο μήνα, σε 3 διαφορετικές επισκέψεις μας στο σταθμό της Νερατζιώτισσας, είδαμε τρεις διαφορετικούς επιβάτες να χτυπούν το κεφάλι τους στο συγκεκριμένο σιδερένιο πτυσσόμενο ρολό πόρτας που βρίσκεται στο κεφαλόσκαλο της σκάλας που συνδέει τις αποβάθρες του Προαστιακού με τις αποβάθρες του ΗΣΑΠ. 

Ο σταθμός του προαστιακού της Κορίνθου μια βροχερή μέρα

25/01/2019 Μια βροχερή μέρα του χειμώνα με τις συνέπειες που όλοι γνωρίζουμε στο σταθμό της Κορίνθου. Για να σταθείς στις αποβάθρες πρέπει να έχεις ανοικτή την ομπρέλα σου γιατί τα στέγαστρα όλα στάζουν. Στις καρέκλες αναμονής δεν μπορείς να καθίσεις γιατί τα πάντα είναι βρεγμένα. "Βρέχει" ακόμα και στον υπόγειο διάδρομο με αποτέλεσμα το πάτωμα να είναι ολισθηρό και να κινδυνεύει κάποιος να γλιστρήσει. Αυτό συμβαίνει όσα χρόνια θυμόμαστε τον σταθμό της Κορίνθου. Πού είναι οι εργασίες συντήρησης του ΟΣΕ; Οι εικόνες μιλούν απο μόνες τους.. Τα συμπεράσματα δικά σας...