Σήμερα, 18/02/2019 στο δρομολόγιο 1305 Κιάτο – Πειραιάς ζήσαμε για ακόμα μια φορά προβλήματα κατά τη διάρκεια της διαδρομής.
Από το Κιάτο έως την Κόρινθο το τρένο έκανε απότομα φρεναρίσματα καθ όλη τη διάρκεια της διαδρομής.
Στη συνέχεια, αφού αποβιβάστηκε κι επιβιβάστηκε ο κόσμος στα Α. Λιόσια, το τρένο ξεκίνησε και σταμάτησε απότομα αμέσως.
Ο κόσμος νόμιζε ότι σταμάτησε για να πάρει κάποιον που πιθανόν δεν πρόλαβε να επιβιβαστεί, ή για να αποφύγει κάτι έκτακτο. Η αλήθεια όμως ήταν άλλη: μόλις ο συρμός επιτάχυνε κι έφτανε περίπου τα 20-25 χλμ/ώρα, για κάποιο λόγο ο συρμός σταματούσε ξαφνικά. Αυτό το σταμάτα / ξεκίνα στα Α. Λιόσια συνέβη δύο φορές.
Το ίδιο επαναλήφθηκε στο Ζεφύρι όπου μετά την επιβίβαση των επιβατών περιμέναμε γύρω στα 2-3 λεπτά με σβηστούς κινητήρες! Γινόταν κατανοητό αυτό τόσο από το θόρυβο που μηδενίστηκε, όσο κι από τα βοηθητικά συστήματα (εξαερισμός κλπ) που έπαψαν να λειτουργούν.
Από το Ζεφύρι ξεκίνησε ομοίως έρποντας με ταχύτητα που δεν ξεπερνούσε τα 15-20 χλμ/ώρα. Το επικίνδυνο όμως στην υπόθεσή μας είναι ότι μόλις κορύφωνε σε αυτή την ταχύτητα, πατούσε απότομα φρένο, σαν πέδηση έκτακτης ανάγκης με αποτέλεσμα οι (για άλλη μια φορά) υπεράριθμοι επιβάτες, να χτυπάνε ο ένας πάνω στον άλλο από τα ανεξήγητα αυτά απότομα φρεναρίσματα.
5 φορές τουλάχιστον επαναλήφθηκε αυτό το "σταμάτα-ξεκίνα" μετά το Ζεφύρι. Αποτέλεσμα; Για μια απόσταση 2 λεπτών χρειάστηκαν 19 (!) λεπτά, ο συρμός έφτασε στις Κάτω Αχαρναί στις 08:21!
Το τρένο της ανταπόκρισης για αεροδρόμια ευτυχώς περίμενε.
Ο συρμός 1305 που συνέχισε για Πειραιά έφτασε στον Σταθμό Λαρίσης 8:39. (Έκανε 12 λεπτά για να πραγματοποιήσει την διαδρομή Άγιοι Ανάργυροι - Σταθμός Λαρίσης).
Είναι προφανές ότι πλέον ούτε το τροχαίο υλικό μπορεί να ανταποκριθεί στις αλλεπάλληλες υπερβάσεις του φόρτου, τόσο από άποψη υπεράριθμων επιβατών, όσο κι από τη διάρκεια της χρήσης του, με αποτελέσματα σαν το σημερινό.
Και μετά από αυτό, έπεται συνέχεια και για τα επόμενα δύο δρομολόγια σε ξεχωριστά post.
Από το Κιάτο έως την Κόρινθο το τρένο έκανε απότομα φρεναρίσματα καθ όλη τη διάρκεια της διαδρομής.
Στη συνέχεια, αφού αποβιβάστηκε κι επιβιβάστηκε ο κόσμος στα Α. Λιόσια, το τρένο ξεκίνησε και σταμάτησε απότομα αμέσως.
Ο κόσμος νόμιζε ότι σταμάτησε για να πάρει κάποιον που πιθανόν δεν πρόλαβε να επιβιβαστεί, ή για να αποφύγει κάτι έκτακτο. Η αλήθεια όμως ήταν άλλη: μόλις ο συρμός επιτάχυνε κι έφτανε περίπου τα 20-25 χλμ/ώρα, για κάποιο λόγο ο συρμός σταματούσε ξαφνικά. Αυτό το σταμάτα / ξεκίνα στα Α. Λιόσια συνέβη δύο φορές.
Το ίδιο επαναλήφθηκε στο Ζεφύρι όπου μετά την επιβίβαση των επιβατών περιμέναμε γύρω στα 2-3 λεπτά με σβηστούς κινητήρες! Γινόταν κατανοητό αυτό τόσο από το θόρυβο που μηδενίστηκε, όσο κι από τα βοηθητικά συστήματα (εξαερισμός κλπ) που έπαψαν να λειτουργούν.
Από το Ζεφύρι ξεκίνησε ομοίως έρποντας με ταχύτητα που δεν ξεπερνούσε τα 15-20 χλμ/ώρα. Το επικίνδυνο όμως στην υπόθεσή μας είναι ότι μόλις κορύφωνε σε αυτή την ταχύτητα, πατούσε απότομα φρένο, σαν πέδηση έκτακτης ανάγκης με αποτέλεσμα οι (για άλλη μια φορά) υπεράριθμοι επιβάτες, να χτυπάνε ο ένας πάνω στον άλλο από τα ανεξήγητα αυτά απότομα φρεναρίσματα.
5 φορές τουλάχιστον επαναλήφθηκε αυτό το "σταμάτα-ξεκίνα" μετά το Ζεφύρι. Αποτέλεσμα; Για μια απόσταση 2 λεπτών χρειάστηκαν 19 (!) λεπτά, ο συρμός έφτασε στις Κάτω Αχαρναί στις 08:21!
Το τρένο της ανταπόκρισης για αεροδρόμια ευτυχώς περίμενε.
Ο συρμός 1305 που συνέχισε για Πειραιά έφτασε στον Σταθμό Λαρίσης 8:39. (Έκανε 12 λεπτά για να πραγματοποιήσει την διαδρομή Άγιοι Ανάργυροι - Σταθμός Λαρίσης).
Είναι προφανές ότι πλέον ούτε το τροχαίο υλικό μπορεί να ανταποκριθεί στις αλλεπάλληλες υπερβάσεις του φόρτου, τόσο από άποψη υπεράριθμων επιβατών, όσο κι από τη διάρκεια της χρήσης του, με αποτελέσματα σαν το σημερινό.
Και μετά από αυτό, έπεται συνέχεια και για τα επόμενα δύο δρομολόγια σε ξεχωριστά post.
Comments
Post a Comment