Skip to main content

18/02/19 Ημέρα ταλαιπωρίας επιβατών που επηρέασε τουλάχιστον 3 Δρομολόγια. 1 από 2

Σήμερα, 18/02/2019 στο δρομολόγιο 1305 Κιάτο – Πειραιάς ζήσαμε για ακόμα μια φορά προβλήματα κατά τη διάρκεια της διαδρομής.

Από το Κιάτο έως την Κόρινθο το τρένο έκανε απότομα φρεναρίσματα καθ όλη τη διάρκεια της διαδρομής.

Στη συνέχεια, αφού αποβιβάστηκε κι επιβιβάστηκε ο κόσμος στα Α. Λιόσια, το τρένο ξεκίνησε και σταμάτησε απότομα αμέσως.

Ο κόσμος νόμιζε ότι σταμάτησε για να πάρει κάποιον που πιθανόν δεν πρόλαβε να επιβιβαστεί, ή για να αποφύγει κάτι έκτακτο. Η αλήθεια όμως ήταν άλλη: μόλις ο συρμός επιτάχυνε κι έφτανε περίπου τα 20-25 χλμ/ώρα, για κάποιο λόγο ο συρμός σταματούσε ξαφνικά. Αυτό το σταμάτα  / ξεκίνα στα Α. Λιόσια συνέβη δύο φορές.

Το ίδιο επαναλήφθηκε στο Ζεφύρι όπου μετά την επιβίβαση των επιβατών περιμέναμε γύρω στα 2-3 λεπτά με σβηστούς κινητήρες! Γινόταν κατανοητό αυτό τόσο από το θόρυβο που μηδενίστηκε, όσο κι από τα βοηθητικά συστήματα (εξαερισμός κλπ) που έπαψαν να λειτουργούν.

 Από το Ζεφύρι ξεκίνησε ομοίως έρποντας με ταχύτητα που δεν ξεπερνούσε τα 15-20 χλμ/ώρα. Το επικίνδυνο όμως στην υπόθεσή μας είναι ότι μόλις κορύφωνε σε αυτή την ταχύτητα, πατούσε απότομα φρένο, σαν πέδηση έκτακτης ανάγκης με αποτέλεσμα οι (για άλλη μια φορά) υπεράριθμοι επιβάτες, να χτυπάνε ο ένας πάνω στον άλλο από τα ανεξήγητα αυτά απότομα φρεναρίσματα.

5 φορές τουλάχιστον επαναλήφθηκε αυτό το "σταμάτα-ξεκίνα" μετά το Ζεφύρι. Αποτέλεσμα; Για μια απόσταση 2 λεπτών χρειάστηκαν 19 (!) λεπτά, ο συρμός έφτασε στις Κάτω Αχαρναί στις 08:21!

 Το τρένο της ανταπόκρισης για αεροδρόμια ευτυχώς περίμενε.

Ο συρμός 1305 που συνέχισε για Πειραιά έφτασε στον Σταθμό Λαρίσης 8:39.  (Έκανε 12 λεπτά για να πραγματοποιήσει την διαδρομή Άγιοι Ανάργυροι - Σταθμός Λαρίσης).

Είναι προφανές ότι πλέον ούτε το τροχαίο υλικό μπορεί να ανταποκριθεί στις αλλεπάλληλες υπερβάσεις του φόρτου, τόσο από άποψη υπεράριθμων επιβατών, όσο κι από τη διάρκεια της χρήσης του, με αποτελέσματα σαν το σημερινό.

Και μετά από αυτό, έπεται συνέχεια και για τα επόμενα δύο δρομολόγια σε ξεχωριστά post.

Comments

Popular posts from this blog

Έφτασε η μέρα που ο Πειραιάς μετατρέπεται σε αφετηρία των δρομολογίων προς Αεροδρόμιο και προς Κιάτο.

1 η  Φεβρουαρίου 2018 Για τους επιβάτες, οι οποίοι μετακινούνται μεταξύ του σταθμού Κιάτο και του Αεροδρομίου, υπάρχει  μετεπιβίβαση  (χωρίς αναμονή) στο σταθμό Κάτω Αχαρναί, με πρόβλεψη για μετεπιβίβαση στο σταθμό Άνω Λιόσια, μετά την ολοκλήρωση των έργων από τον ΟΣΕ σύμφωνα με το δελτίο τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ http :// www . trainose . gr / unassinged /δελτίο-τύπου-30-01-2018-απευθειασ-δρομολογια/ Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δείξουμε στη λέξη μετεπιβίβαση, η χρήση της οποίας δεν είναι καθόλου τυχαία. Σύμφωνα με την εταιρεία, σε όλο το δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάρχουν ανταποκρίσεις αλλά μετεπιβιβάσεις. Μετεπιβίβαση λοιπόν και όχι ανταπόκριση γιατί με αυτόν τον τρόπο μπορούν να δικαιολογήσουν τις αμέτρητες φορές που ο κόσμος έχει παραμείνει στον σταθμό Κάτω Αχαρναί γιατί το τρένο από το αεροδρόμιο άργησε και δεν πρόλαβαν να πάρουν τρένο με προορισμό το Κιάτο. Τι εστί «Κάτω Αχαρναί»; Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Είναι ένας σταθμός χωρίς καμία υποδομή για αναμονή.

3 εικόνες ντροπής από το σταθμό Νερατζιώτισσα του Προαστιακού

Ενώ η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο κρατικός ΟΣΕ βρίσκονται σε  συνεχιζόμενη διαμάχη , οι επιβάτες του Προαστιακού της Αθήνας εξακολουθούν να λαμβάνουν κακές υπηρεσίες που δεν αρμόζουν σε μέσο μαζικής μεταφοράς μίας ευρωπαϊκής χώρας. Οι τρεις παρακάτω φωτογραφίες βγήκαν μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς σε έναν από τους σταθμούς του Προαστιακού σιδηρόδρομου με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση, την Νερατζιώτισσα. Πρόκειται ωστόσο για μία εικόνα που παραμένει απαράλλακτη εδώ και πολλούς μήνες ή και χρόνια χωρίς ποτέ ο διαχειριστής της υποδομής, ο ΟΣΕ ή η εταιρεία που πραγματοποιεί τα δρομολόγια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έχουν παρέμβει. 1.  Το ρολό που «κόβει» κεφάλια Κατά τον τελευταίο μήνα, σε 3 διαφορετικές επισκέψεις μας στο σταθμό της Νερατζιώτισσας, είδαμε τρεις διαφορετικούς επιβάτες να χτυπούν το κεφάλι τους στο συγκεκριμένο σιδερένιο πτυσσόμενο ρολό πόρτας που βρίσκεται στο κεφαλόσκαλο της σκάλας που συνδέει τις αποβάθρες του Προαστιακού με τις αποβάθρες του ΗΣΑΠ. 

Ο σταθμός του προαστιακού της Κορίνθου μια βροχερή μέρα

25/01/2019 Μια βροχερή μέρα του χειμώνα με τις συνέπειες που όλοι γνωρίζουμε στο σταθμό της Κορίνθου. Για να σταθείς στις αποβάθρες πρέπει να έχεις ανοικτή την ομπρέλα σου γιατί τα στέγαστρα όλα στάζουν. Στις καρέκλες αναμονής δεν μπορείς να καθίσεις γιατί τα πάντα είναι βρεγμένα. "Βρέχει" ακόμα και στον υπόγειο διάδρομο με αποτέλεσμα το πάτωμα να είναι ολισθηρό και να κινδυνεύει κάποιος να γλιστρήσει. Αυτό συμβαίνει όσα χρόνια θυμόμαστε τον σταθμό της Κορίνθου. Πού είναι οι εργασίες συντήρησης του ΟΣΕ; Οι εικόνες μιλούν απο μόνες τους.. Τα συμπεράσματα δικά σας...