Σε εφαρμογή τίθεται ο νέος Γενικός Κανονισμός Κίνησης στον ελληνικό σιδηρόδρομο, ο οποίος εναρμονίζει το εγχώριο νομοθετικό πλαίσιο με την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την
ασφάλεια και τη διαλειτουργικότητα των σιδηροδρόμων.
Σύμφωνα με το νέο Κανονισμό η κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών θα υλοποιείται από τον σταθμάρχη και τον μηχανοδηγό, ο οποίος σύμφωνα και με την ευρωπαϊκή νομοθεσία έχει την αποκλειστική ευθύνη για την κυκλοφορία της αμαξοστοιχίας.
Για λόγους ασφάλειας, προβλέπεται το δεύτερο άτομο στην καμπίνα μηχανοδήγησης να είναι μηχανοδηγός, τουλάχιστον έως ότου ολοκληρωθεί σε όλο το δίκτυο η λειτουργία του ETCS (σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών).
Αποσπασμα από:http://mixanodigos.blogspot.com/2019/02/blog-post_24.html?m=1
Σύμφωνα με το νέο Κανονισμό η κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών θα υλοποιείται από τον σταθμάρχη και τον μηχανοδηγό, ο οποίος σύμφωνα και με την ευρωπαϊκή νομοθεσία έχει την αποκλειστική ευθύνη για την κυκλοφορία της αμαξοστοιχίας.
Για λόγους ασφάλειας, προβλέπεται το δεύτερο άτομο στην καμπίνα μηχανοδήγησης να είναι μηχανοδηγός, τουλάχιστον έως ότου ολοκληρωθεί σε όλο το δίκτυο η λειτουργία του ETCS (σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών).
Αποσπασμα από:http://mixanodigos.blogspot.com/2019/02/blog-post_24.html?m=1
Comments
Post a Comment