Skip to main content

18/02/19 Ημέρα ταλαιπωρίας επιβατών που επηρέασε τουλάχιστον 3 Δρομολόγια. 2 από 2

Σήμερα, 18/2/19 συρμός 1307 που εκτελούσε το δρομολόγιο Κιάτο Πειραιάς, έφτασε κανονικά και χωρίς καθυστερήσεις στον σταθμό Κάτω Αχαρναί. 

Εκεί όμως τους περίμενε μια έκπληξη ...  Αντί του αναμενόμενου συρμού 1210 Πειραιάς - Αεροδρόμιο στην απέναντι αποβάθρα ήταν το τρένο για Χαλκίδα.

Τότε η ελέγκτρια του 1307 συρμού ανακοίνωσε στους επιβάτες πως το τρένο για το αεροδρόμιο θα αργήσει πάρα πολύ και καλό θα ήταν οι επιβάτες να συνεχίσουν για Αθήνα. 

Και έτσι έγινε για κάποιους από τους επιβάτες .... οι περισσότεροι που πηγαίναν στα Βόρεια Προάστια συνέχισαν για σταθμό Λαρίσης με ενδεικτικό παράδειγμα άτομα που χρησιμοποίησε τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο από τον σταθμό της Αττικής να φτάσει 10:15 στον σταθμό Αμαρουσίου.

Και κάποιοι άλλοι πήραν ταξί από τον σταθμό των κάτω Αχαρνών.

Το επόμενο δρομολόγιο 13/09/19 Κιάτο - Πειραιάς εκτελέστηκε κανονικά και χωρίς προβλήματα ήταν στην ώρα του στον σταθμό των Κάτω Αχαρνών.  Στις 10:12 όμως δεν ήρθε στην απέναντι αποβάθρα ο συρμός με προορισμό το Αεροδρόμιο αλλά συρμός με κατεύθυνση το Κιάτο.

Από την άλλη πλευρά ο συρμός 1212 που εκτελούσε το δρομολόγια Πειραιάς - Αεροδρόμιο είχε περίπου 15 καθυστέρηση πριν να αναχωρήσει από τον σταθμό Λαρίσης αλλά στην πορεία κάλυψε τη διαδρομή, έχοντας ως αποτέλεσμα μόνο 5 λεπτά καθυστέρηση.

Για τα επόμενα δρομολόγια δεν υπάρχει πληροφόρηση ... 

Ας ελπίζουμε πως δεν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα απογευματινά και είναι ομαλή η μετάβαση των επιβατών στον προορισμό τους..


Comments

Popular posts from this blog

Έφτασε η μέρα που ο Πειραιάς μετατρέπεται σε αφετηρία των δρομολογίων προς Αεροδρόμιο και προς Κιάτο.

1 η  Φεβρουαρίου 2018 Για τους επιβάτες, οι οποίοι μετακινούνται μεταξύ του σταθμού Κιάτο και του Αεροδρομίου, υπάρχει  μετεπιβίβαση  (χωρίς αναμονή) στο σταθμό Κάτω Αχαρναί, με πρόβλεψη για μετεπιβίβαση στο σταθμό Άνω Λιόσια, μετά την ολοκλήρωση των έργων από τον ΟΣΕ σύμφωνα με το δελτίο τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ http :// www . trainose . gr / unassinged /δελτίο-τύπου-30-01-2018-απευθειασ-δρομολογια/ Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δείξουμε στη λέξη μετεπιβίβαση, η χρήση της οποίας δεν είναι καθόλου τυχαία. Σύμφωνα με την εταιρεία, σε όλο το δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάρχουν ανταποκρίσεις αλλά μετεπιβιβάσεις. Μετεπιβίβαση λοιπόν και όχι ανταπόκριση γιατί με αυτόν τον τρόπο μπορούν να δικαιολογήσουν τις αμέτρητες φορές που ο κόσμος έχει παραμείνει στον σταθμό Κάτω Αχαρναί γιατί το τρένο από το αεροδρόμιο άργησε και δεν πρόλαβαν να πάρουν τρένο με προορισμό το Κιάτο. Τι εστί «Κάτω Αχαρναί»; Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Είναι ένας σταθμός χωρίς καμία υποδομή για αναμονή.

3 εικόνες ντροπής από το σταθμό Νερατζιώτισσα του Προαστιακού

Ενώ η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο κρατικός ΟΣΕ βρίσκονται σε  συνεχιζόμενη διαμάχη , οι επιβάτες του Προαστιακού της Αθήνας εξακολουθούν να λαμβάνουν κακές υπηρεσίες που δεν αρμόζουν σε μέσο μαζικής μεταφοράς μίας ευρωπαϊκής χώρας. Οι τρεις παρακάτω φωτογραφίες βγήκαν μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς σε έναν από τους σταθμούς του Προαστιακού σιδηρόδρομου με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση, την Νερατζιώτισσα. Πρόκειται ωστόσο για μία εικόνα που παραμένει απαράλλακτη εδώ και πολλούς μήνες ή και χρόνια χωρίς ποτέ ο διαχειριστής της υποδομής, ο ΟΣΕ ή η εταιρεία που πραγματοποιεί τα δρομολόγια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έχουν παρέμβει. 1.  Το ρολό που «κόβει» κεφάλια Κατά τον τελευταίο μήνα, σε 3 διαφορετικές επισκέψεις μας στο σταθμό της Νερατζιώτισσας, είδαμε τρεις διαφορετικούς επιβάτες να χτυπούν το κεφάλι τους στο συγκεκριμένο σιδερένιο πτυσσόμενο ρολό πόρτας που βρίσκεται στο κεφαλόσκαλο της σκάλας που συνδέει τις αποβάθρες του Προαστιακού με τις αποβάθρες του ΗΣΑΠ. 

Ο σταθμός του προαστιακού της Κορίνθου μια βροχερή μέρα

25/01/2019 Μια βροχερή μέρα του χειμώνα με τις συνέπειες που όλοι γνωρίζουμε στο σταθμό της Κορίνθου. Για να σταθείς στις αποβάθρες πρέπει να έχεις ανοικτή την ομπρέλα σου γιατί τα στέγαστρα όλα στάζουν. Στις καρέκλες αναμονής δεν μπορείς να καθίσεις γιατί τα πάντα είναι βρεγμένα. "Βρέχει" ακόμα και στον υπόγειο διάδρομο με αποτέλεσμα το πάτωμα να είναι ολισθηρό και να κινδυνεύει κάποιος να γλιστρήσει. Αυτό συμβαίνει όσα χρόνια θυμόμαστε τον σταθμό της Κορίνθου. Πού είναι οι εργασίες συντήρησης του ΟΣΕ; Οι εικόνες μιλούν απο μόνες τους.. Τα συμπεράσματα δικά σας...