Skip to main content

ΟΣΕ: Περίπου 1 εκατ. ευρώ θα κοστίσει έως το 2021 η συντήρηση του Προαστιακού

Τέλος στους χαλασμένους ανελκυστήρες και κυλιόμενες σκάλες, εύκολη πρόσβαση σε ΑμΕΑ, καλύτερη φύλαξη στους σταθμούς προκειμένου να αποφεύγονται περιστατικά κλοπών και αξιοποίνων πράξεων  αναμένεται να βάλει το τριετές σχέδιο του Οργανισμού για τα έτη 2019-2021 συνολικού προϋπολογισμού περίπου  1 εκατ. ευρώ.
 Ειδικότερα το υπουργείο Υποδομών ενέκρινε το νέο αναβαθμισμένο σχέδιο για «την παροχή υπηρεσιών πλήρους συντήρησης με άρση βλαβών και αποκατάσταση ζημιών των ανελκυστήρων και κυλιόμενων κλιμάκων των σιδηροδρομικών σταθμών, κτηρίων και πεζογεφυρών του σιδηροδρομικού άξονα Αεροδρόμιο-Κιάτο και του τμήματος γραμμής Πειραιάς-Οινόη (Νότια Ελλάδα).

 Η απόφαση αφορά στη διενέργεια διαγωνισμού για την ανάθεση εκτέλεσης  του παραπάνω έργου σύμφωνα με το οποίο για το 2019 ο ΟΣΕ θα εγγράψει δαπάνες  311.784 ευρώ για την αναβάθμιση του Προαστιακού, για το 2020 453.019,35 ευρώ και για το 2021 116.363,77 ευρώ.
 Στο πλαίσιο αυτό αναμένεται να εκσυγχρονιστούν  τα οπτικο-ακουστικά συστήματα ενημέρωσης του κοινού και παρακολούθησης δρομολογίων, καθυστερήσεων, πληροφόρησης και εξυπηρέτησης επιβατών. Παράλληλα θα αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες προς ΑΜΕΑ, ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, ηλικιωμένους, μικρά παιδιά και επιβάτες με ειδικές ανάγκες.
 Παράλληλα ο ΟΣΕ με δύο σημαντικά έργα που ανέθεσε πρόσφατα στοχεύει στην αναβάθμιση των υποδομών του Προαστιακού  Σιδηρόδρομου.
 Υπενθυμίζεται ότι οι κακές υποδομές και οι δυσαρεστημένοι επιβάτες έγιναν πρόσφατα αφορμή για μια έντονη αντιπαράθεση ανάμεσα στον δημόσιο ΟΣΕ και στην ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά από μία έρευνα της Ρυθμιστικής Αρχής που έκανε λόγο για δυσαρεστημένους επιβάτες σον ελληνικό σιδηρόδρομο.
 Ο ΟΣΕ είχε ήδη προκηρύξει τους δύο διαγωνισμούς και με αποφάσεις που δημοσίευε στο Διαύγεια προχωρά σε αναβαθμίσεις για ελλείψεις και βλάβες  που έχουν προκαλέσει τις αντιδράσεις του επιβατικού κοινού.
 Ωστόσο οι καταγγελίες των επιβατών για «χαμένα» δρομολόγια κατά τη διάρκεια της ημέρας χωρίς καμία ενημέρωση συνεχίζονται. Σύμφωνα με επιβάτες του μέσου τουλάχιστον δύο δρομολόγια την ημέρα δεν πραγματοποιούνται ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που σε μία ώρα γίνεται μόνο ένα δρομολόγιο -αντί γα τρία- στην γραμμή από Άνω Λιόσια προς Αεροδρόμιο και αντίστροφα. Η πρώτη απόφαση του ΟΣΕ αφορά στην ανάθεση «Παροχής Υπηρεσιών Συντήρησης με άρση βλαβών και αποκατάσταση ζημιών των ανελκυστήρων και κυλιόμενων κλιμάκων των σιδηροδρομικών σταθμών, κτιρίων και πεζογεφυρών του τμήματος γραμμής Νότιας Ελλάδος (τμήματα γραμμής ΣΚΑ-Αεοροδρόμιο-Κιάτο και Πειραιάς-Οινόη)».
 Η δεύτερη απόφαση αφορά την ανάθεση  του έργου «Παροχή Υπηρεσιών Φύλαξης Εγκαταστάσεων των Σηράγγων του Προαστιακού Σιδηροδρόμου ΣΚΑ-Κιάτο, καθώς και του Αμαξοστασίου Θεσσαλονίκης του ΟΣΕ με Ανθρώπινο Δυναμικό».

 Μαρία Μόσχου - movenews.gr   

Comments

Popular posts from this blog

Έφτασε η μέρα που ο Πειραιάς μετατρέπεται σε αφετηρία των δρομολογίων προς Αεροδρόμιο και προς Κιάτο.

1 η  Φεβρουαρίου 2018 Για τους επιβάτες, οι οποίοι μετακινούνται μεταξύ του σταθμού Κιάτο και του Αεροδρομίου, υπάρχει  μετεπιβίβαση  (χωρίς αναμονή) στο σταθμό Κάτω Αχαρναί, με πρόβλεψη για μετεπιβίβαση στο σταθμό Άνω Λιόσια, μετά την ολοκλήρωση των έργων από τον ΟΣΕ σύμφωνα με το δελτίο τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ http :// www . trainose . gr / unassinged /δελτίο-τύπου-30-01-2018-απευθειασ-δρομολογια/ Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δείξουμε στη λέξη μετεπιβίβαση, η χρήση της οποίας δεν είναι καθόλου τυχαία. Σύμφωνα με την εταιρεία, σε όλο το δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάρχουν ανταποκρίσεις αλλά μετεπιβιβάσεις. Μετεπιβίβαση λοιπόν και όχι ανταπόκριση γιατί με αυτόν τον τρόπο μπορούν να δικαιολογήσουν τις αμέτρητες φορές που ο κόσμος έχει παραμείνει στον σταθμό Κάτω Αχαρναί γιατί το τρένο από το αεροδρόμιο άργησε και δεν πρόλαβαν να πάρουν τρένο με προορισμό το Κιάτο. Τι εστί «Κάτω Αχαρναί»; Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Είναι ένας σταθμός χωρίς καμία υποδομή για αναμονή.

3 εικόνες ντροπής από το σταθμό Νερατζιώτισσα του Προαστιακού

Ενώ η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο κρατικός ΟΣΕ βρίσκονται σε  συνεχιζόμενη διαμάχη , οι επιβάτες του Προαστιακού της Αθήνας εξακολουθούν να λαμβάνουν κακές υπηρεσίες που δεν αρμόζουν σε μέσο μαζικής μεταφοράς μίας ευρωπαϊκής χώρας. Οι τρεις παρακάτω φωτογραφίες βγήκαν μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς σε έναν από τους σταθμούς του Προαστιακού σιδηρόδρομου με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση, την Νερατζιώτισσα. Πρόκειται ωστόσο για μία εικόνα που παραμένει απαράλλακτη εδώ και πολλούς μήνες ή και χρόνια χωρίς ποτέ ο διαχειριστής της υποδομής, ο ΟΣΕ ή η εταιρεία που πραγματοποιεί τα δρομολόγια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έχουν παρέμβει. 1.  Το ρολό που «κόβει» κεφάλια Κατά τον τελευταίο μήνα, σε 3 διαφορετικές επισκέψεις μας στο σταθμό της Νερατζιώτισσας, είδαμε τρεις διαφορετικούς επιβάτες να χτυπούν το κεφάλι τους στο συγκεκριμένο σιδερένιο πτυσσόμενο ρολό πόρτας που βρίσκεται στο κεφαλόσκαλο της σκάλας που συνδέει τις αποβάθρες του Προαστιακού με τις αποβάθρες του ΗΣΑΠ. 

Ο σταθμός του προαστιακού της Κορίνθου μια βροχερή μέρα

25/01/2019 Μια βροχερή μέρα του χειμώνα με τις συνέπειες που όλοι γνωρίζουμε στο σταθμό της Κορίνθου. Για να σταθείς στις αποβάθρες πρέπει να έχεις ανοικτή την ομπρέλα σου γιατί τα στέγαστρα όλα στάζουν. Στις καρέκλες αναμονής δεν μπορείς να καθίσεις γιατί τα πάντα είναι βρεγμένα. "Βρέχει" ακόμα και στον υπόγειο διάδρομο με αποτέλεσμα το πάτωμα να είναι ολισθηρό και να κινδυνεύει κάποιος να γλιστρήσει. Αυτό συμβαίνει όσα χρόνια θυμόμαστε τον σταθμό της Κορίνθου. Πού είναι οι εργασίες συντήρησης του ΟΣΕ; Οι εικόνες μιλούν απο μόνες τους.. Τα συμπεράσματα δικά σας...