Skip to main content

Νέα ταλαιπωρια για τους επιβατες

Σήμερα, 13/02/2019 οι επιβάτες του τρένου 1305 Κόρινθος – Πειραιάς και συγκεκριμένα αυτοί που έχουν προορισμό το Αεροδρόμιο έζησαν για μια ακόμα φορά ένα μαρτύριο .

 Το δρομολόγιο Α.Λιόσια- Κορωπί, που αναχωρεί 07.59  και σκοπός του είναι να αποσυμφορεί το αστικό κομμάτι, δεν πραγματοποιήθηκε. Οι επιβάτες στο σταθμό Α.Λιοσίων ενημερώθηκαν ότι για να πάνε προς το Αεροδρόμιο πρέπει να μπουν στο τρένο με προορισμό τον Πειραιά ώστε να κάνουν ανταπόκριση στο σταθμό «Κάτω Αχαρναί».

  Υπενθυμίζουμε ότι το τρένο από το Κιάτο φτάνει καθημερινά στο σταθμό των Α.Λιοσίων με ήδη όρθιους και υπεράριθμους επιβάτες. Ο κοινός νους καταλαβαίνει ότι είναι Αδύνατον να χωρέσουν και άλλοι επιβάτες. Τα αποτελεσματα σε όλους γνωστά. Φωνές, στρίμωγμα και οι επιβάτες να προσπαθούν να στοιβαχθούν στο τρένο. Εννοείται ότι πολλοί δεν κατάφεραν να μπούν και έμειναν απεξω.

 Το ίδιο σκηνικό στο σταθμό  «Κάτω Αχαρναί». Όλοι οι παραπάνω ταλαίπωροι επιβάτες έπρεπε να μπουν στο τρένο που έρχεται από τον Πειραιά και έχει επίσης όρθιους. Ανάμεσα στους επιβάτες είναι άτομα με βαλίτσες, με κινητικά προβλήματα και μικρά παιδιά.
 Μερικοί μετά από πολύ κόπο κατάφεραν να μπουν αλλά αρκετοί ήταν αυτοί που έμειναν έξω.
Έμειναν εξω σε έναν σταθμό που δεν έχει πρόσβαση σε άλλα μέσα, με δυσκολία μπορείς να βρεις ταξί και οι καιρικές συνθήκες εκείνη τη στιγμή αντίξοοες.

Όλα αυτά μετά το συμβάν με τον παρολίγο εκτροχιασμό του τρένου.

 Όλα αυτά μετά από καθημερινές παρατηρήσεις στο προσωπικό και στην εταιρεία και μετά από πολλά παράπονα.

Μην ξεχνάμε τι υπόσχεται η εταιρεία: «Με σεβασμό στον πολίτη, συνεχή ενημέρωση, με ιδιαίτερη έμφαση στη διευκόλυνση των ατόμων με κινητικά προβλήματα, με σύγχρονες υποδομές και υψηλών προδιαγραφών τεχνολογίας αμαξοστοιχίες, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διασφαλίζει την ποιότητα των ταξιδιών σας και εγγυάται ασφαλείς, γρήγορες και με ακρίβεια διαδρομές. Τα τραίνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. καθημερινά εξυπηρετούν χιλιάδες πολίτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν σε όλη την ελληνική επικράτεια, καθώς και στα αστικά κέντρα. Το προφίλ της εταιρείας συνδέεται άρρηκτα με τον επαγγελματισμό των υπαλλήλων της και το εξειδικευμένο προσωπικό της, εκπαιδευμένο να προωθεί και να βελτιώνει τις παροχές μας προς όλους εσάς.»  

 Το επιβατικό κοινό έχει φτάσει στα όρια του. Δεν υπάρχει άλλη υπομονή και ανοχή.  






Comments

Popular posts from this blog

Έφτασε η μέρα που ο Πειραιάς μετατρέπεται σε αφετηρία των δρομολογίων προς Αεροδρόμιο και προς Κιάτο.

1 η  Φεβρουαρίου 2018 Για τους επιβάτες, οι οποίοι μετακινούνται μεταξύ του σταθμού Κιάτο και του Αεροδρομίου, υπάρχει  μετεπιβίβαση  (χωρίς αναμονή) στο σταθμό Κάτω Αχαρναί, με πρόβλεψη για μετεπιβίβαση στο σταθμό Άνω Λιόσια, μετά την ολοκλήρωση των έργων από τον ΟΣΕ σύμφωνα με το δελτίο τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ http :// www . trainose . gr / unassinged /δελτίο-τύπου-30-01-2018-απευθειασ-δρομολογια/ Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δείξουμε στη λέξη μετεπιβίβαση, η χρήση της οποίας δεν είναι καθόλου τυχαία. Σύμφωνα με την εταιρεία, σε όλο το δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάρχουν ανταποκρίσεις αλλά μετεπιβιβάσεις. Μετεπιβίβαση λοιπόν και όχι ανταπόκριση γιατί με αυτόν τον τρόπο μπορούν να δικαιολογήσουν τις αμέτρητες φορές που ο κόσμος έχει παραμείνει στον σταθμό Κάτω Αχαρναί γιατί το τρένο από το αεροδρόμιο άργησε και δεν πρόλαβαν να πάρουν τρένο με προορισμό το Κιάτο. Τι εστί «Κάτω Αχαρναί»; Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Είναι ένας σταθμός χωρίς καμία υποδομή για αναμονή.

3 εικόνες ντροπής από το σταθμό Νερατζιώτισσα του Προαστιακού

Ενώ η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο κρατικός ΟΣΕ βρίσκονται σε  συνεχιζόμενη διαμάχη , οι επιβάτες του Προαστιακού της Αθήνας εξακολουθούν να λαμβάνουν κακές υπηρεσίες που δεν αρμόζουν σε μέσο μαζικής μεταφοράς μίας ευρωπαϊκής χώρας. Οι τρεις παρακάτω φωτογραφίες βγήκαν μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς σε έναν από τους σταθμούς του Προαστιακού σιδηρόδρομου με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση, την Νερατζιώτισσα. Πρόκειται ωστόσο για μία εικόνα που παραμένει απαράλλακτη εδώ και πολλούς μήνες ή και χρόνια χωρίς ποτέ ο διαχειριστής της υποδομής, ο ΟΣΕ ή η εταιρεία που πραγματοποιεί τα δρομολόγια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έχουν παρέμβει. 1.  Το ρολό που «κόβει» κεφάλια Κατά τον τελευταίο μήνα, σε 3 διαφορετικές επισκέψεις μας στο σταθμό της Νερατζιώτισσας, είδαμε τρεις διαφορετικούς επιβάτες να χτυπούν το κεφάλι τους στο συγκεκριμένο σιδερένιο πτυσσόμενο ρολό πόρτας που βρίσκεται στο κεφαλόσκαλο της σκάλας που συνδέει τις αποβάθρες του Προαστιακού με τις αποβάθρες του ΗΣΑΠ. 

Ο σταθμός του προαστιακού της Κορίνθου μια βροχερή μέρα

25/01/2019 Μια βροχερή μέρα του χειμώνα με τις συνέπειες που όλοι γνωρίζουμε στο σταθμό της Κορίνθου. Για να σταθείς στις αποβάθρες πρέπει να έχεις ανοικτή την ομπρέλα σου γιατί τα στέγαστρα όλα στάζουν. Στις καρέκλες αναμονής δεν μπορείς να καθίσεις γιατί τα πάντα είναι βρεγμένα. "Βρέχει" ακόμα και στον υπόγειο διάδρομο με αποτέλεσμα το πάτωμα να είναι ολισθηρό και να κινδυνεύει κάποιος να γλιστρήσει. Αυτό συμβαίνει όσα χρόνια θυμόμαστε τον σταθμό της Κορίνθου. Πού είναι οι εργασίες συντήρησης του ΟΣΕ; Οι εικόνες μιλούν απο μόνες τους.. Τα συμπεράσματα δικά σας...