Σήμερα, 13/02/2019 οι επιβάτες του τρένου 1305 Κόρινθος – Πειραιάς και συγκεκριμένα αυτοί που έχουν προορισμό το Αεροδρόμιο έζησαν για μια ακόμα φορά ένα μαρτύριο .
Το δρομολόγιο Α.Λιόσια- Κορωπί, που αναχωρεί 07.59 και σκοπός του είναι να αποσυμφορεί το αστικό κομμάτι, δεν πραγματοποιήθηκε. Οι επιβάτες στο σταθμό Α.Λιοσίων ενημερώθηκαν ότι για να πάνε προς το Αεροδρόμιο πρέπει να μπουν στο τρένο με προορισμό τον Πειραιά ώστε να κάνουν ανταπόκριση στο σταθμό «Κάτω Αχαρναί».
Υπενθυμίζουμε ότι το τρένο από το Κιάτο φτάνει καθημερινά στο σταθμό των Α.Λιοσίων με ήδη όρθιους και υπεράριθμους επιβάτες. Ο κοινός νους καταλαβαίνει ότι είναι Αδύνατον να χωρέσουν και άλλοι επιβάτες. Τα αποτελεσματα σε όλους γνωστά. Φωνές, στρίμωγμα και οι επιβάτες να προσπαθούν να στοιβαχθούν στο τρένο. Εννοείται ότι πολλοί δεν κατάφεραν να μπούν και έμειναν απεξω.
Το ίδιο σκηνικό στο σταθμό «Κάτω Αχαρναί». Όλοι οι παραπάνω ταλαίπωροι επιβάτες έπρεπε να μπουν στο τρένο που έρχεται από τον Πειραιά και έχει επίσης όρθιους. Ανάμεσα στους επιβάτες είναι άτομα με βαλίτσες, με κινητικά προβλήματα και μικρά παιδιά.
Μερικοί μετά από πολύ κόπο κατάφεραν να μπουν αλλά αρκετοί ήταν αυτοί που έμειναν έξω.
Έμειναν εξω σε έναν σταθμό που δεν έχει πρόσβαση σε άλλα μέσα, με δυσκολία μπορείς να βρεις ταξί και οι καιρικές συνθήκες εκείνη τη στιγμή αντίξοοες.
Όλα αυτά μετά το συμβάν με τον παρολίγο εκτροχιασμό του τρένου.
Όλα αυτά μετά από καθημερινές παρατηρήσεις στο προσωπικό και στην εταιρεία και μετά από πολλά παράπονα.
Μην ξεχνάμε τι υπόσχεται η εταιρεία: «Με σεβασμό στον πολίτη, συνεχή ενημέρωση, με ιδιαίτερη έμφαση στη διευκόλυνση των ατόμων με κινητικά προβλήματα, με σύγχρονες υποδομές και υψηλών προδιαγραφών τεχνολογίας αμαξοστοιχίες, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διασφαλίζει την ποιότητα των ταξιδιών σας και εγγυάται ασφαλείς, γρήγορες και με ακρίβεια διαδρομές. Τα τραίνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. καθημερινά εξυπηρετούν χιλιάδες πολίτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν σε όλη την ελληνική επικράτεια, καθώς και στα αστικά κέντρα. Το προφίλ της εταιρείας συνδέεται άρρηκτα με τον επαγγελματισμό των υπαλλήλων της και το εξειδικευμένο προσωπικό της, εκπαιδευμένο να προωθεί και να βελτιώνει τις παροχές μας προς όλους εσάς.»
Το επιβατικό κοινό έχει φτάσει στα όρια του. Δεν υπάρχει άλλη υπομονή και ανοχή.
Το δρομολόγιο Α.Λιόσια- Κορωπί, που αναχωρεί 07.59 και σκοπός του είναι να αποσυμφορεί το αστικό κομμάτι, δεν πραγματοποιήθηκε. Οι επιβάτες στο σταθμό Α.Λιοσίων ενημερώθηκαν ότι για να πάνε προς το Αεροδρόμιο πρέπει να μπουν στο τρένο με προορισμό τον Πειραιά ώστε να κάνουν ανταπόκριση στο σταθμό «Κάτω Αχαρναί».
Υπενθυμίζουμε ότι το τρένο από το Κιάτο φτάνει καθημερινά στο σταθμό των Α.Λιοσίων με ήδη όρθιους και υπεράριθμους επιβάτες. Ο κοινός νους καταλαβαίνει ότι είναι Αδύνατον να χωρέσουν και άλλοι επιβάτες. Τα αποτελεσματα σε όλους γνωστά. Φωνές, στρίμωγμα και οι επιβάτες να προσπαθούν να στοιβαχθούν στο τρένο. Εννοείται ότι πολλοί δεν κατάφεραν να μπούν και έμειναν απεξω.
Το ίδιο σκηνικό στο σταθμό «Κάτω Αχαρναί». Όλοι οι παραπάνω ταλαίπωροι επιβάτες έπρεπε να μπουν στο τρένο που έρχεται από τον Πειραιά και έχει επίσης όρθιους. Ανάμεσα στους επιβάτες είναι άτομα με βαλίτσες, με κινητικά προβλήματα και μικρά παιδιά.
Μερικοί μετά από πολύ κόπο κατάφεραν να μπουν αλλά αρκετοί ήταν αυτοί που έμειναν έξω.
Έμειναν εξω σε έναν σταθμό που δεν έχει πρόσβαση σε άλλα μέσα, με δυσκολία μπορείς να βρεις ταξί και οι καιρικές συνθήκες εκείνη τη στιγμή αντίξοοες.
Όλα αυτά μετά το συμβάν με τον παρολίγο εκτροχιασμό του τρένου.
Όλα αυτά μετά από καθημερινές παρατηρήσεις στο προσωπικό και στην εταιρεία και μετά από πολλά παράπονα.
Μην ξεχνάμε τι υπόσχεται η εταιρεία: «Με σεβασμό στον πολίτη, συνεχή ενημέρωση, με ιδιαίτερη έμφαση στη διευκόλυνση των ατόμων με κινητικά προβλήματα, με σύγχρονες υποδομές και υψηλών προδιαγραφών τεχνολογίας αμαξοστοιχίες, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διασφαλίζει την ποιότητα των ταξιδιών σας και εγγυάται ασφαλείς, γρήγορες και με ακρίβεια διαδρομές. Τα τραίνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. καθημερινά εξυπηρετούν χιλιάδες πολίτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν σε όλη την ελληνική επικράτεια, καθώς και στα αστικά κέντρα. Το προφίλ της εταιρείας συνδέεται άρρηκτα με τον επαγγελματισμό των υπαλλήλων της και το εξειδικευμένο προσωπικό της, εκπαιδευμένο να προωθεί και να βελτιώνει τις παροχές μας προς όλους εσάς.»
Το επιβατικό κοινό έχει φτάσει στα όρια του. Δεν υπάρχει άλλη υπομονή και ανοχή.
Comments
Post a Comment