Skip to main content

Προαστιακός Σιδηρόδρομος: Καθυστερήσεις, παραβατικότητα και χαμένα δρομολόγια

Κλειστά ρολά που δεν επιτρέπουν την χρήση ασανσέρ ακόμα και σε σταθμούς που δεν διαθέτουν κυλιόμενες σκάλες, σπασμένα  σκαλοπάτια, χαλασμένα καθίσματα στους σταθμούς όπου δρουν παραβατικά άτομα -μια και το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου δεν έχει ενεργοποιηθεί- συνθέτουν την εικόνα του σημερινού Προαστιακού σιδηρόδρομου.

 Ένα μέσο με χιλιάδες επιβάτες που ωστόσο δεν είναι ακόμα σε θέση να ελέγξει τη λαθρεπιβίβαση -και κατά συνέπεια τα έσοδα του- φαίνεται πως κάθε άλλο παρά φιλικό και ευχάριστο μπορεί να χαρακτηριστεί από τους επιβάτες που ταξιδεύουν με αυτό.

 Αν και υπάρχουν αποφάσεις του ΟΣΕ για την αναβάθμιση των σταθμών που βρίσκονται σε  άσχημη κατάσταση θα πρέπει να γίνουν πολλά ακόμα για να μιλάμε για ένα μέσο που μπορεί να εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα τους επιβάτες του.

 Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Προαστιακός είναι οι ακυρώσεις δρομολογίων αλλά και η συχνότητα τους. Και αυτό γιατί οι ακυρώσεις συμβαίνουν τελευταία στιγμή ενώ δεν υπάρχει ηχητική ενημέρωση του κοινού στους σταθμούς. Ως αποτέλεσμα είναι πολλοί επιβάτες να αντιμετωπίζουν προβλήματα ακόμα και με τις πτήσεις τους ή με τις εργασίες τους.

Παρόλα αυτά συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το μέσο και στοιβάζονται στα λιγοστά βαγόνια των συρμών. Αξιοσημείωτο είναι ότι στο σταθμό ΣΚΑ που εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες επιβάτες δεν λειτουργεί το ασανσέρ με όλους τους  επιβάτες να αναγκάζονται να κατέβουν τουλάχιστον 45 σκαλοπάτια ενώ δεν υπάρχουν κυλιόμενες σκάλες αποκλείοντας ΑμΕΑ αλλά και γονείς με καροτσάκια ή μικρά παιδιά.

 Αλλά και στον κόμβο της Νερατζιώτισσας τα ασανσέρ σχεδόν στο σύνολό τους είναι αποκλεισμένα. Ένα ακόμα μεγάλο πρόβλημα είναι η λήξη των δρομολογίων λίγο μετά τις 10 οπότε και πολλοί εργαζόμενοι δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν μετά τη λήξη της βάρδιας τους όπως και πολλοί μαθητές που πάνε σχολείο ή φροντιστήριο.

 Μέσα σε όλα αυτά έρχονται να προστεθούν και οι καθυστερήσεις λόγω προβλημάτων σε υποσταθμούς της ΔΕΗ. Το τελευταίο συμβάν στις 18 Μαρτίου 2019 σημειώθηκε στη συμβολή της Αττικής Οδού με την Ολυμπία Οδό, και προκάλεσε απώλεια ηλεκτροκίνησης στο τμήμα μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών Κορίνθου και Λιοσίων.

 mononews.gr  

Comments

Popular posts from this blog

Ο σταθμός του προαστιακού της Κορίνθου μια βροχερή μέρα

25/01/2019 Μια βροχερή μέρα του χειμώνα με τις συνέπειες που όλοι γνωρίζουμε στο σταθμό της Κορίνθου. Για να σταθείς στις αποβάθρες πρέπει να έχεις ανοικτή την ομπρέλα σου γιατί τα στέγαστρα όλα στάζουν. Στις καρέκλες αναμονής δεν μπορείς να καθίσεις γιατί τα πάντα είναι βρεγμένα. "Βρέχει" ακόμα και στον υπόγειο διάδρομο με αποτέλεσμα το πάτωμα να είναι ολισθηρό και να κινδυνεύει κάποιος να γλιστρήσει. Αυτό συμβαίνει όσα χρόνια θυμόμαστε τον σταθμό της Κορίνθου. Πού είναι οι εργασίες συντήρησης του ΟΣΕ; Οι εικόνες μιλούν απο μόνες τους.. Τα συμπεράσματα δικά σας...

Έφτασε η μέρα που ο Πειραιάς μετατρέπεται σε αφετηρία των δρομολογίων προς Αεροδρόμιο και προς Κιάτο.

1 η  Φεβρουαρίου 2018 Για τους επιβάτες, οι οποίοι μετακινούνται μεταξύ του σταθμού Κιάτο και του Αεροδρομίου, υπάρχει  μετεπιβίβαση  (χωρίς αναμονή) στο σταθμό Κάτω Αχαρναί, με πρόβλεψη για μετεπιβίβαση στο σταθμό Άνω Λιόσια, μετά την ολοκλήρωση των έργων από τον ΟΣΕ σύμφωνα με το δελτίο τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ http :// www . trainose . gr / unassinged /δελτίο-τύπου-30-01-2018-απευθειασ-δρομολογια/ Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δείξουμε στη λέξη μετεπιβίβαση, η χρήση της οποίας δεν είναι καθόλου τυχαία. Σύμφωνα με την εταιρεία, σε όλο το δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάρχουν ανταποκρίσεις αλλά μετεπιβιβάσεις. Μετεπιβίβαση λοιπόν και όχι ανταπόκριση γιατί με αυτόν τον τρόπο μπορούν να δικαιολογήσουν τις αμέτρητες φορές που ο κόσμος έχει παραμείνει στον σταθμό Κάτω Αχαρναί γιατί το τρένο από το αεροδρόμιο άργησε και δεν πρόλαβαν να πάρουν τρένο με προορισμό το Κιάτο. Τι εστί «Κάτω Αχαρναί»; Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Είναι ένας σταθμός χωρίς καμία υποδομή για αναμονή.

3 εικόνες ντροπής από το σταθμό Νερατζιώτισσα του Προαστιακού

Ενώ η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο κρατικός ΟΣΕ βρίσκονται σε  συνεχιζόμενη διαμάχη , οι επιβάτες του Προαστιακού της Αθήνας εξακολουθούν να λαμβάνουν κακές υπηρεσίες που δεν αρμόζουν σε μέσο μαζικής μεταφοράς μίας ευρωπαϊκής χώρας. Οι τρεις παρακάτω φωτογραφίες βγήκαν μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς σε έναν από τους σταθμούς του Προαστιακού σιδηρόδρομου με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση, την Νερατζιώτισσα. Πρόκειται ωστόσο για μία εικόνα που παραμένει απαράλλακτη εδώ και πολλούς μήνες ή και χρόνια χωρίς ποτέ ο διαχειριστής της υποδομής, ο ΟΣΕ ή η εταιρεία που πραγματοποιεί τα δρομολόγια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έχουν παρέμβει. 1.  Το ρολό που «κόβει» κεφάλια Κατά τον τελευταίο μήνα, σε 3 διαφορετικές επισκέψεις μας στο σταθμό της Νερατζιώτισσας, είδαμε τρεις διαφορετικούς επιβάτες να χτυπούν το κεφάλι τους στο συγκεκριμένο σιδερένιο πτυσσόμενο ρολό πόρτας που βρίσκεται στο κεφαλόσκαλο της σκάλας που συνδέει τις αποβάθρες του Προαστιακού με τις αποβάθρες του ΗΣΑΠ.