Skip to main content

«Έξυπνο» εισιτήριο συνδυαστικά με το μετρό θέλει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Από τα τέλη του 2021, όπως προαναγγέλλει ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης, όσοι ταξιδεύουν από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και αντίστροφα θα εξυπηρετούνται με τρένα «ιδιαίτερα νέας τεχνολογίας», που «θα κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά στην Ευρώπη».
«Θα είναι μια έκπληξη πολύ θετική (για το επιβατικό κοινό), δεδομένου ότι το τρένο αυτό θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην Ευρώπη, θα έρθουν στην Ελλάδα μερικά ζευγάρια τρένων τελείως καινούργια, τελείως σύγχρονα» ανάφερε ο κ. Τσαλίδης στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 FM». Σημείωσε πως η συγκεκριμένη εξέλιξη είναι μια από τις κύριες κινήσεις με τις οποίες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα επιδιώξει τη βελτίωση της θέσης της στην αγορά των μεταφορών της χώρας, χωρίς όμως να είναι η μοναδική.
Ο κ. Τσαλίδης εξέφρασε την πεποίθηση πως με άλλα μετασκευασμένα τρένα, που θα έχουν φτάσει στις γραμμές νωρίτερα, το επιβατικό κοινό θα βιώσει βελτιωμένη εμπειρία μετακίνησης.

«Μέσα σε έναν χρόνο και νωρίτερα θα έχουμε τρένα τα οποία θα είναι σύγχρονα, ένα τελείως διαφορετικό τρένο από αυτό που γνωρίζει σήμερα ο Έλληνας επιβάτης, τρένα που θα του παρέχουν όλες τις ανέσεις, θα διαθέτουν υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και κατά συνέπεια είμαι βέβαιος ότι θα μπορέσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί με το αεροπλάνο» σημείωσε με έμφαση ο κ.Τσαλίδης, που προσέθεσε πως υπάρχει για το συγκεκριμένο μέσο σταθερής τροχιάς και ένα επιπλέον πλεονέκτημα, αφού οι «οι σιδηροδρομικοί σταθμοί σε όλες τις χώρες και όχι μόνο στην Ελλάδα βρίσκονται στο κέντρο της πόλης και όχι μακριά».
Έτσι, για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, ο κ.Τσαλίδης ανήγγειλε πως αναμένονται πριν από την άφιξη τού εντελώς νέου συρμού «πέντε τρένα που θα έρθουν από την Ιταλία, τρένα που ήδη ανακατασκευάζονται, κυρίως στο τμήμα των μετασχηματιστών, σε πρόγραμμα που ξεκίνησε πολύ πρόσφατα και θα είναι στην Ελλάδα στο δεύτερο εξάμηνο του 2020» ενώ τόνισε επίσης πως σε αυτά θα προστεθούν «ενδεχομένως πιο νωρίς, άλλα τρία (σ.σ εκσυγχρονισμένα) τρένα, ώστε να υπάρχουν συνολικά οκτώ τρένα, τα οποία θα μπορούν να μπουν στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη». Σε αυτά τα οκτώ μετασκευασμένα τρένα, που ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέφερε πως στο σύνολό τους θα είναι σε κυκλοφορία μέχρι το τέλος του 2020, ο επιβάτης κατά τον κ.Τσαλίδη «θα έχει όλες τις ανέσεις και θα απολαμβάνει την εμπειρία του τρένου», με τιμές εισιτηρίων «που θα είναι σίγουρα ανταγωνιστικές και χαμηλότερες του αεροπλάνου», κατά την εκτίμησή του και με βάση τα σημερινά δεδομένα.

Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε κάτω από τρεις ώρες

Το πρώτο βήμα που αποτελεί και οδηγό για τις εξελίξεις, σύμφωνα με τον κ. Τσαλίδη, ήταν αυτό της ολοκλήρωσης της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης, ενώ σημαντική εξέλιξη θα αποτελέσει και η ολοκλήρωση και εγκατάσταση του συστήματος ραδιοκάλυψης και αυτόματης προστασίας συρμών ERTMS, «το οποίο βρίσκεται πάνω στο συρμό αλλά και πάνω στη γραμμή, ένα ευρωπαϊκό στάνταρ που θα ενισχύσει την ασφάλεια των τρένων, σύστημα που υπάρχει σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες με προηγμένη τεχνολογία στην σιδηρόδρομο».
Αυτό το σύστημα, όπως εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα μειώσει πάρα πολύ τον χρόνο της διαδρομής, ενώ ταυτόχρονα θα αυξήσει πάρα πολύ και τη χωρητικότητα του δικτύου. «Θα έχουμε έτσι πολύ περισσότερα τρένα, πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια σε σχέση με σήμερα και ταυτόχρονα θα έχουμε και πολύ χαμηλότερο χρόνο, αφού με την εγκατάσταση και την πλήρη λειτουργία του συγκεκριμένου συστήματος θα κάνουμε ίσως και κάτω από τρεις ώρες (σ.σ το Θεσσαλονίκη-Αθήνα)», ανήγγειλε ο κ.Τσαλίδης. Μια εξέλιξη που θα επέλθει, όπως εξήγησε, «με μια βασική προϋπόθεση, που θα είναι η ανάταξη του δικτύου σε μερικά, όχι πολλά τμήματα, ένα κοντά στη Θεσσαλονίκη, ένα στο τμήμα Κατερίνη-Θεσσαλονίκη και ένα κοντά στην Αθήνα, το Αθήνα-Οινόη» με εναλλακτική εξέλιξη δίχως τις αναταγμένες περιοχές την ολοκλήρωση της διαδρομής «σε τρεις ώρες και ένα τέταρτο».

«Έξυπνο» ενιαίο εισιτήριο για συνδυασμένες μετακινήσεις με τρένο και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέσα σε ένα χρόνο

Πέρα από το σιδηροδρομικό δικτύου και το τροχαίο υλικό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει στις προτεραιότητες της να συμμετέχει και στην υλοποίηση ενός νέου είδους ενιαίου εισιτηρίου για τους πελάτες της. «Το όραμά μας, το όραμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να υπάρξει ένα ενιαίο εισιτήριο για όποιον ταξιδεύει από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα, με ένα εισιτήριο δηλαδή να παίρνει το Μετρό, όταν αυτό θα ολοκληρωθεί στη Θεσσαλονίκη, να πηγαίνει στον σιδηροδρομικό σταθμό, να ανεβαίνει στο κέντρο της Αθήνας, να κατεβαίνει και να χρησιμοποιεί το οποιοδήποτε κυκλοφοριακό μέσο για να πάει στον προορισμό του. Ελπίζω ότι και αυτό θα μπορέσουμε να το υλοποιήσουμε μέσα σε έναν χρόνο περίπου» εξήγησε ο κ. Τσαλίδης.
Σήμερα δε και σε ότι αφορά τις νυν διαδρομές, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξήγησε πως είναι σε ισχύ μια παροχή για τους επιβάτες, σύμφωνα με την οποία «όποιος κατεβαίνει από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα θα έχει δωρεάν στον σταθμό Αθηνών ένα εισιτήριο από τα έξυπνα που χρησιμοποιούν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο ΟΑΣΑ, προκειμένου να πάρει ένα μέσο για να πάει στον προορισμό του», μια υπηρεσία που αν και κανονικά ισχύει μέχρι και τις 31 Αυγούστου, ενδέχεται να παραταθεί η χρήση της, όπως επισήμανε ο κ. Τσαλίδης ερωτηθείς σχετικά. «Σεβόμαστε τον πελάτη, τον θέλουμε μαζί μας, θα βελτιώνονται συνεχώς οι υπηρεσίες και ελπίζω πως θα το εκτιμήσει αυτό ο επιβάτης και θα έρθει κοντά μας» καταλήγει ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.


Comments

Popular posts from this blog

Ο σταθμός του προαστιακού της Κορίνθου μια βροχερή μέρα

25/01/2019 Μια βροχερή μέρα του χειμώνα με τις συνέπειες που όλοι γνωρίζουμε στο σταθμό της Κορίνθου. Για να σταθείς στις αποβάθρες πρέπει να έχεις ανοικτή την ομπρέλα σου γιατί τα στέγαστρα όλα στάζουν. Στις καρέκλες αναμονής δεν μπορείς να καθίσεις γιατί τα πάντα είναι βρεγμένα. "Βρέχει" ακόμα και στον υπόγειο διάδρομο με αποτέλεσμα το πάτωμα να είναι ολισθηρό και να κινδυνεύει κάποιος να γλιστρήσει. Αυτό συμβαίνει όσα χρόνια θυμόμαστε τον σταθμό της Κορίνθου. Πού είναι οι εργασίες συντήρησης του ΟΣΕ; Οι εικόνες μιλούν απο μόνες τους.. Τα συμπεράσματα δικά σας...

Έφτασε η μέρα που ο Πειραιάς μετατρέπεται σε αφετηρία των δρομολογίων προς Αεροδρόμιο και προς Κιάτο.

1 η  Φεβρουαρίου 2018 Για τους επιβάτες, οι οποίοι μετακινούνται μεταξύ του σταθμού Κιάτο και του Αεροδρομίου, υπάρχει  μετεπιβίβαση  (χωρίς αναμονή) στο σταθμό Κάτω Αχαρναί, με πρόβλεψη για μετεπιβίβαση στο σταθμό Άνω Λιόσια, μετά την ολοκλήρωση των έργων από τον ΟΣΕ σύμφωνα με το δελτίο τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ http :// www . trainose . gr / unassinged /δελτίο-τύπου-30-01-2018-απευθειασ-δρομολογια/ Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δείξουμε στη λέξη μετεπιβίβαση, η χρήση της οποίας δεν είναι καθόλου τυχαία. Σύμφωνα με την εταιρεία, σε όλο το δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάρχουν ανταποκρίσεις αλλά μετεπιβιβάσεις. Μετεπιβίβαση λοιπόν και όχι ανταπόκριση γιατί με αυτόν τον τρόπο μπορούν να δικαιολογήσουν τις αμέτρητες φορές που ο κόσμος έχει παραμείνει στον σταθμό Κάτω Αχαρναί γιατί το τρένο από το αεροδρόμιο άργησε και δεν πρόλαβαν να πάρουν τρένο με προορισμό το Κιάτο. Τι εστί «Κάτω Αχαρναί»; Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Είναι ένας σταθμός χωρίς καμία υποδομή για αναμονή.

3 εικόνες ντροπής από το σταθμό Νερατζιώτισσα του Προαστιακού

Ενώ η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο κρατικός ΟΣΕ βρίσκονται σε  συνεχιζόμενη διαμάχη , οι επιβάτες του Προαστιακού της Αθήνας εξακολουθούν να λαμβάνουν κακές υπηρεσίες που δεν αρμόζουν σε μέσο μαζικής μεταφοράς μίας ευρωπαϊκής χώρας. Οι τρεις παρακάτω φωτογραφίες βγήκαν μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς σε έναν από τους σταθμούς του Προαστιακού σιδηρόδρομου με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση, την Νερατζιώτισσα. Πρόκειται ωστόσο για μία εικόνα που παραμένει απαράλλακτη εδώ και πολλούς μήνες ή και χρόνια χωρίς ποτέ ο διαχειριστής της υποδομής, ο ΟΣΕ ή η εταιρεία που πραγματοποιεί τα δρομολόγια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έχουν παρέμβει. 1.  Το ρολό που «κόβει» κεφάλια Κατά τον τελευταίο μήνα, σε 3 διαφορετικές επισκέψεις μας στο σταθμό της Νερατζιώτισσας, είδαμε τρεις διαφορετικούς επιβάτες να χτυπούν το κεφάλι τους στο συγκεκριμένο σιδερένιο πτυσσόμενο ρολό πόρτας που βρίσκεται στο κεφαλόσκαλο της σκάλας που συνδέει τις αποβάθρες του Προαστιακού με τις αποβάθρες του ΗΣΑΠ.