Skip to main content

Συρμός 1324 Πειραιάς – Αθήνα – Κιάτο άλλο ένα τρενάκι του τρόμου.

Εχτές 11/02/2019 μέρα Δευτέρα όλοι οι επιβαίνοντες στον προαναφερόμενο συρμό είχαν την μοναδική εμπειρία στον σταθμό των Μεγάρων στις 18:20 το απόγευμα να ζήσουν τον παραλίγο ολικό εκτροχιασμό του τρένου.
Και ας αναλύσουμε λίγο τα παραπάνω….
Για άλλη μία φορά το τρένο έτρεχε με υπερβολική ταχύτητα, δεν ήταν μία εκπαιδευτική διαδρομή.  Ήταν διαδρομή που εκτελούσε «έμπειρος» μηχανοδηγός. Και λόγω εμπειρίας για άλλη μια φορά δεν τηρήθηκαν τα προβλεπόμενα όρια ταχύτητας. 
Είναι πολλές οι φορές που οι επιβάτες έχουμε κοιταχτεί μεταξύ μας και έχουμε όλοι την ίδια απορία «πάλι τρέχει ή είναι ιδέα μου»; Και για άλλη μια φορά η ίδια απάντηση «Ναι τρέχει, δεν είναι ιδέα σου»!
Εχτές όμως δεν μείναμε με την απορία…  Τα βλέμματα πάγωσαν και όλοι κρατιόντουσαν από τον διπλανό τους ανεξάρτητα αν τον γνώριζαν ή όχι.
Λίγο πριν μπει η αμαξοστοιχία στον σταθμό των Μεγάρων το τρένο άρχισε μια τρελή πορεία….
Αυτό το οποίο έγινε ήταν πως αντί να μειωθεί η ταχύτητα του τρένου όπως λογικά γίνεται σε κάθε είσοδο σε σταθμό παρέμεινε η ίδια αυξημένη, με αποτέλεσμα το τρένο να παρεκκλίνει τρεις φορές από τις ράγες…  Ευτυχώς την τέταρτη φορά κούμπωσε πάλι στις γραμμές και σταμάτησε ακριβώς στον σταθμό.
Όλοι οι επιβάτες που ήμασταν στο μπροστινό βαγόνι είχαμε παγώσει και τρέμαμε από τον φόβο.   Στα τελευταία βαγόνια όμως τα πράγματα ήταν χειρότερα. Υπήρξαν μικροτραβατισμοί μεταξύ επιβατών και της μιας εκ των δύο ελέγκτριών. 
Εκεί μείναμε αρκετό χρόνο, βγήκε έξω ο μηχανοδηγός και πήγε πίσω,η μια από τις δύο ελέγκτριες ξεκίνησε από πίσω προς τα μπροστά ρωτώντας αν όλοι οι επιβάτες ήμαστε καλά η αν κάποιος έχει πρόβλημα και μετά βγήκε ανακοίνωση «αν υπάρχει γιατρός στο τρένο να μεταβεί στο τελευταίο βαγόνι».
Μετά από λίγο επέστρεψε ο οδηγός στη θέση του και ξεκίνησε την πορεία του για το Κιάτο.
Εκεί οι επιβάτες του πρώτου βαγονιού, όπως είναι λογικό, ρώτησαν να ενημερωθούν για το τι έχει συμβεί. 
Η απάντηση που πήραν ήταν πως πήγαμε να πατήσουμε κάποιον που ήταν στις γραμμές και το τρένο πήγαινε έτσι για να τον αποφύγει.
Τα πράγματα δεν ήταν και τόσο καλά και πάλι, ο οδηγός συνέχισε να τρέχει όπως και πριν.  Εκεί ζητήσαμε από την μία ελέγκτρια που επέστρεφε από το πίσω βαγόνι να του ζητήσει να σταματήσει να τρέχει τόσο πολύ…..   Κάτι που φυσικά δεν έγινε ποτέ.
Υπήρξαν διαμάχες μέσα στο τρένο με το προσωπικό και τους επιβάτες, υπήρξαν διαμάχες με το προσωπικό και τους επιβάτες και στην αποβάθρα του σταθμού της Κορίνθου.  

Επίσημη ανακοίνωση για το τι είχε συμβεί δεν έβγαλε κανείς. 
Το μόνο που ειπώθηκε ήταν πως πήγαμε να πατήσουμε πεζό που ήταν στις γραμμές και ο οδηγός τον απέφυγε ……..
Τι είναι το τρένο; Αυτοκίνητο που κάνει ελιγμό για να αποφύγει ένα εμπόδιο;
Είναι μέσο σταθερής τροχιάς!!!
Τι θα γινότανε αν εκείνη τι στιγμή στο τρένο είχαμε όπως συχνά γίνεται υπεράριθμους επιβάτες;
Οι περισσότεροι από τους επιβαίνοντες που κατέβηκαν στο σταθμό της Κορίνθου, υπέγραψαν έγγραφη καταγγελία αναφέροντας το περιστατικό.  (Ακολουθούν φωτογραφίες)
Ελπίζουμε αυτή τη φορά κάποιος να πάρει το περιστατικό στα σοβαρά πριν αρχίσουμε να θρηνούμε θύματα.

Δεν περιμένουμε να βγάλουμε κάρτα ή εισιτήρια Υπογράφουμε την καταγγελία για το συμβάν. 

Comments

Popular posts from this blog

Έφτασε η μέρα που ο Πειραιάς μετατρέπεται σε αφετηρία των δρομολογίων προς Αεροδρόμιο και προς Κιάτο.

1 η  Φεβρουαρίου 2018 Για τους επιβάτες, οι οποίοι μετακινούνται μεταξύ του σταθμού Κιάτο και του Αεροδρομίου, υπάρχει  μετεπιβίβαση  (χωρίς αναμονή) στο σταθμό Κάτω Αχαρναί, με πρόβλεψη για μετεπιβίβαση στο σταθμό Άνω Λιόσια, μετά την ολοκλήρωση των έργων από τον ΟΣΕ σύμφωνα με το δελτίο τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ http :// www . trainose . gr / unassinged /δελτίο-τύπου-30-01-2018-απευθειασ-δρομολογια/ Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δείξουμε στη λέξη μετεπιβίβαση, η χρήση της οποίας δεν είναι καθόλου τυχαία. Σύμφωνα με την εταιρεία, σε όλο το δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάρχουν ανταποκρίσεις αλλά μετεπιβιβάσεις. Μετεπιβίβαση λοιπόν και όχι ανταπόκριση γιατί με αυτόν τον τρόπο μπορούν να δικαιολογήσουν τις αμέτρητες φορές που ο κόσμος έχει παραμείνει στον σταθμό Κάτω Αχαρναί γιατί το τρένο από το αεροδρόμιο άργησε και δεν πρόλαβαν να πάρουν τρένο με προορισμό το Κιάτο. Τι εστί «Κάτω Αχαρναί»; Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Είναι ένας σταθμός χωρίς καμία υποδομή για αναμονή.

Ο σταθμός του προαστιακού της Κορίνθου μια βροχερή μέρα

25/01/2019 Μια βροχερή μέρα του χειμώνα με τις συνέπειες που όλοι γνωρίζουμε στο σταθμό της Κορίνθου. Για να σταθείς στις αποβάθρες πρέπει να έχεις ανοικτή την ομπρέλα σου γιατί τα στέγαστρα όλα στάζουν. Στις καρέκλες αναμονής δεν μπορείς να καθίσεις γιατί τα πάντα είναι βρεγμένα. "Βρέχει" ακόμα και στον υπόγειο διάδρομο με αποτέλεσμα το πάτωμα να είναι ολισθηρό και να κινδυνεύει κάποιος να γλιστρήσει. Αυτό συμβαίνει όσα χρόνια θυμόμαστε τον σταθμό της Κορίνθου. Πού είναι οι εργασίες συντήρησης του ΟΣΕ; Οι εικόνες μιλούν απο μόνες τους.. Τα συμπεράσματα δικά σας...

Μοίρασμα ναρκωτικών (Ηρωίνης) στις τουαλέτες του Σταθμού των Άνω Λιοσίων.

25/01/2019 Για το θέμα με τους τοξικομανείς στον σταθμό Άνω Λιοσίων έχουμε αναφερθεί και σε προηγούμενη ανάρτηση. Το σημερινό περιστατικό όμως αξίζει να το αναφέρουμε. Εκτελώντας την διαδρομή 1311 (Κιάτο - Πειραιάς), η οποίο για κάποιο λόγο είχε καθυστέρηση, η μετεπιβίβαση για Αεροδρόμιο δεν έγινε στον σταθμό Κάτω Αχαρνές. Στα Άνω Λιόσια ενημέρωσαν από τα μεγάφωνα του συρμού τους επιβάτες στις 10:11 πως η μετεπιβίβαση για Αεροδρόμιο θα γίνει στα Άνω Λιόσια με το συρμό 2218 (Πειραιάς - αεροδρόμιο) στις 10:31. Να επισημάνουμε το γεγονός πως η σημερινή μέρα ήταν κρύα και βροχερή…. Κάποιος από τους επιβάτες κατά την διάρκεια της αναμονής αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα του σταθμού. Εκεί ήρθε αντιμέτωπος με το ακόλουθο θέαμα…. 3 τοξικομανείς είχαν απλώσει την ηρωίνη στο νιπτήρα και να την χωρίσουν σε 3 ίσα μέρη. Ο διάλογος μεταξύ τους προφανώς λόγω του ότι ο νιπτήρας σε κάποια σημεία θα είχε νερά, «Ρε δεν απλώνεται εδώ κολλάει κλπ. κλπ.» Δεν ενοχλήθηκα